onsdag 3 december 2014

Tiga är guld

Varför kan jag inte hålla tyst? ibland bara läcker det över och idiotiska inlägg på FB måste bara få ett svar - även om jag vet att det är meningslöst. Det enda som det leder till är att jag tycker att de som jag svarar på är idioter, och de försöker försvara sig.




Igår var jag även tvungen att lägga ut en bild på en trafikidiot - en bil som lagt sig i vänsterfilen och krypkörde i samma takt som högerfilen som var full - inför ett vägarbete där två filer blev två. , och blev uppriktigt förvånad när vissa FB vänner tyckte att idioten gjort helt rätt... dubbelsuck. Ja bara för att jag alldeles nyss har pluggat körkortsteorin igen så har jag åter igen fått inpräglat, hänsyn, ansvar och omdömme... fast jag kan inte påstå att jag tyckte att denna bilförare som utsett sig själv till trafikpolis i ett sammanhang där det varken finns rätt eller fel.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar