fredag 24 februari 2012

Idag: Lön, Fredag & Sol

Dagens noteringar
Idag har jag planerat och lämnat in önskemål om semester för sommaren 2012. Det blir mycket ledigt i juni, varannan vecka i juli – har helt anpassat mig till Linnéa. Jag har även lämnat in en bokning av vackert väder under samma period.

Jag kan konstatera att många har mycket att säga till om vad den nyfödda prinsessan heter. Själv tycker jag att det är ett namn lika gott som något annat och förstår mig inte på folk som tycker det är så upprörande. Angående den nykomma prinsessan så är Mix Megapols - Göteborgs Morgongängets felsägning den absolut bästa i hela nyhetsrapporteringen :D.
http://www.kanal5play.se/klipp/play/morronganget-aretsfelsagning

Idag: Lön, Fredag, Sol och imorgon Göteborgs horseshow. En dag i min smak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar