måndag 21 maj 2012

kom ihåg inlägg

för många dagar som vanligt

Torsdag: Amanda hade fått tagg i benet, skritt för hand uppför fjälletbacken. ca40min

Fredag: Jossan - Skritt runt oppänge och en bit in i gerrebacka. mycket otäckt! ca 1h.

Lördag: Red Amanda, victoria red matrose, fjälletrundan till höger. En hel del korta galopper och lite längre trav. På grusvägen fick Amanda riktig fart och jag fick hålla in henne så hon inte skulle ta ut sig helt. ca 1h20min

Söndag: Red båda, innan 12 :)

Jossan red först en bit åt vänster vände vid timmerstugan, luktade konstigt vid hagen där de släppt kor men vi såg inget. sen upp till masten och knatade kring på granplanteringen i ca 20min. 3xtrav lite längre sträckor och var jättefin. 1h.

Amanda - red genom säveskogen och sen ut vid elverket (kung bores väg?) red vänster på asfaltsvägen hem - skritt, ca 1h20min?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar