tisdag 27 maj 2014

Kattbarometern SLU forskning

http://www.slu.se/sv/institutioner/husdjurens-miljo-halsa/forskning/forskningsprojekt/kattbarometern/


Jag var precis inne på kattbarometern och svarade på SLUs forskning. intressant.


Jag har ju tre katter, två huskatter/Bondkatter och en blandras. Vilka olika personligheter de är! man fick svara för en katt och jag valde min mest sociala. Under tiden jag svarade på frågorna inser jag hur olika de är. Bettan bus som jag valde är ju den mest trygga, självsäkra och lite framåt katten, som gillar att vara ute. är ganska tuff och otroligt social.


Hade jag valt någon av Majsan eller Tilda hade det blivit helt andra svar. De är lite mer osäkra, tillbakadragna, inte riktigt lika sociala och mera hemmakära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar