torsdag 25 juni 2009

Radiorepris - dissar

Imorse när jag åkte till jobbet lyssnade jag som vanligt på min nyblivna favoritkanal bandit rock gbg. Men blev lite förvånad när jag för andra gången fick höra en intervju med en flygvärdinna. Den gick igår på morgonen oxå så jag tänkte nästan att nu har alla blivit sjuka så de kör samma program som igår. Var iallafall inte intresserad av att lyssa på den igen så efter någon minut så bytte jag kanal.

Efter en stund bytte jag tillbaka igen och då var det uppenbarligen det "live" programmet och radiprataren som var på. Men så sa han något om att nu lyssnar vi mer på gårdagens spännande intervju och så körde de igång reprisen igen *suck* så det var bara att byta igen.

Det är verkligen inte roligt att lyssna på repriser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar