söndag 7 juli 2013

Semester!

Äntligen semester!

Och semesterväder kom på beställning på fredag efermiddag när solen kom fram och det blev 20 grader. Ni som misslyckas med era beställningar tänk på att gnälliga kunder sällan får den bästa uppassningen ;) 

Började med att på lördagen gå upp 05:30 för att fixa till hästarna innan jag åkte till götene för att vara funktionär på deras körtävling. En härlig dag med perfekt väder.

Mats ritade hur ekipagen körde och jag höll koll på nr.


På kvällen var det kalas hos zelene.

På söndagen städade jag hela stugan, diskade och tvättade. Men sen infann sig semesterlugnet! Jag kom överens med A-K att Keiron ska få göra Amanda sällskap i vinterdagen och den nerbetade sommarhagen omväxlande och jag sköter förflyttningarna. De får gå ute dygnet runt och därmed har man inte tider att passa på samma sätt. Jossan går med stora flocken ute dygnet runt :) semestern är här!! 



Lämnade även av Linnea på hennes 4H gård läger i stättared frillesås, hoppas hon får lika kul som hon förväntar sig :) 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar