torsdag 8 augusti 2013

Drive & pay

Ja nu har Amanda och jag debuterat i en pay & drive - paddockmaraton. Jag anade redan innan när jag gick banan att hindret med de stora vattenbehållarna som var täckta med tyg skulle ställa till problem. Min potentiella groom blev tyvärr sjuk men jag lyckades värva en på plats. Linnea och hennes kompis hjälpte till i fiket och de verkar tycka det är roligare än hästarna. :p 

Inne på banan skötte sig Amanda perfekt. Hon tittade inget på hindrena och det blev bara ett litet missförstånd när det blev en lite väl snäv sväng. Men så var vi inne i det kluriga hindret när jag blev osäker var det andra till höger eller tredje? Jag valde fel och sen blev jag helt osäker på var jag var och vart jag skulle :p utan felkörning hade vi fått en helt ok tid. Sbs skit bakom spakarna som min vän på jobbet säger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar