tisdag 6 augusti 2013

Klara ... men inte färdiga

Igår var vi ute på banan och gjorde iordning banan för kvällens körträvling. Kl 17 går den av stapeln ikväll! biggrin.gif Hoppas vädrets makter är med oss, enligt smhi ska det regna 14-16. 

hela 20 ekipage har vi fått ihop på vår pay and drive, så kul! vi var lite oroliga att vi inte skulle få några starter så jag anmälde mig och Amanda - fast det var väl tanken att vi skulle vara med om tävlingen blev av tongue.gif 

Vi får väl se vad lilla fröken fräken säger om de ganska färgglada "maratonhindrena"
https://sv-se.facebook.com/ghcc.se
wink.gif

Jag hade tänkt ta med henne igår när vi gjorde iordning hindrena så att hon kunde kollat in dem i lugn och ro, men som vanligt kom den där tidsoptimisten och körde ihop allt och transporten saknade mellanvägg när det var dags att åka och hästen stod fortfarande i hagen. så jag bestämde mig för att åka utan. Dvs liten ponny är inne för en chock ikväll wink.gif

Nu är det "bara" selputsning, tvätt av liten ponny och packning kvar, antar att detta kommer ta hela dan! ohmy.gif smile.gif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar