tisdag 6 augusti 2013

Semesterlunk

Har kommit in i semesterlunken, härligt.

Har svarat när pojkvännen frågat - vad ska du göra idag?
Hm motionera några hästar, klappa katterna ... tja det är väl det. och för det mesta blir det knappt någon häst motionerad :p  ;)

Igår när det var lördag kändes det inte som en helgdag.

Igår fick jag punktering på caddyn, olyckdrabbad bil, fast det kan varit mitt fel. Körde hem transporten till pojkvännen för att tvätta den och hamnade lite nära ruinen av grannens nedbrunna gård när jag skulle backa. Körde antagligen på något vasst.

Majsan kom hem idag oxå, hon har varit borta i tre veckor så jag hade nästan gett upp hoppet. Tyvärr verkar det som att Bettan inte är lika glad, får se hur man löser det med trätande katter.

Körde Amanda i förrgår och hon kändes jättefin, så positiv, framåt och känslig nästan lite för känslig, får vara försiktig och nästan viska fram kommandon.

Red även jossan en sväng och fick riktigt fina galopper hon är så överambitiös nästan, fast hellre det än tvärtom, inser att jag ska vara lycklig som har hittat två så fina men ändå olika hästar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar