fredag 10 maj 2013

Vila = lugn stallkväll

hade lite planer på att rida Jossan men kände samtidigt för att inte stressa. Joggade en sväng - gick bättre än väntat.
Fixade lite i stallet, jossan fick komma ut och äta gräs, hjälpte till lite med grillen, kollade lite på när Alma red lektion på Amanda. Blir lite frustrad när hon låter henne sega i skritten och står vid sidan och vill gärna driva på lite ;)

Hjälpte sen till att bära in lite hinder till hoppträningen och kollade på densamma. Blir lite sugen och hoppas att Jossan är redo till hösten! Fast jag inser att den nivån som är på hoppträningen nu passar inte alls oss. Vi får väl vara med på ponnyhoppningen istället ;)

Lagom när träningen nästan var slut kom nästa vårregn in. jag kvällsfodrade och gick sen in dushade och åt och tittade på nästa avsnitt på Dexter. Gick sen och la mig lite senare än jag borde men kände mig ganska pigg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar