torsdag 18 april 2013

Ohästigt

Senaste dagarna har varit ovanligt ohästigt, ur den synvinkeln att jag knappt motionerat någon häst.

Måndag- tänkte ha vilodag för båda men red Jossan i paddocken. Helt ok pass. Jobbade på det samma gamla vanliga.

Tisdag - Fixade stallet på morgonen, hade intaget av hästarna, sen stressa iväg och lämna Linnéa på kören och sen iväg till kick-off inför eurohorsemässan. Jag ska vara med och representera GHCC och framför allt Göteborgs horsepark
http://www.gbghorsepark.se/Goteborg_Horse_Park/Start.html
Sen hämta upp Linnéa och  i säng.

Onsdag - fixade stallet på morgonen. Linnéa sov hos sin pappa, på kvällen åkte jag till sjöbaren för att äta middag med jobbet. Otroligt god mat! 4 av 5 stjärnor och pecanpajen var att dö för! Blev även sugen att prova på musslor som jag såg serverades på andra bord. Får besöka det igen snart.
http://www.sjobaren.se/haga/menyforslag/
Var lite nostalgisk oxå, insåg att det är länge sen man var inne i stan. När jag jobbade i stan & bodde i Majorna promenerade man mycket inne i stan.

Idag regnar det :p Men skulle behöva både rida och jogga, fast iof en kort viloperiod kanske inte är helt fel för Jossan heller. Amanda håller igång med sina medryttare, hon hade hopplektion på tisdagen med Emilia och hade hoppat högre och bättre än tidigare tyckte Ulle. Kul att höra! Ikväll ska Alma2 rida lektion, vet inte om det är hoppning igen på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar